مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-05حوادث

عوامل طراحی اکانت های جعلی برنامه شاد در تویسرکان دستگیر شدند


همدان_فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: 2 متهم در رابطه با طراحی و ساخت اکانت پ های جعلی برنامه شاد شناسایی و دستگیر شدند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رضا نوری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: پیرو وصول خبری مبنی بر ساخت اکانت جعلی در برنامه شاد با نام معلمان و مسئولین اداره آموزش و پرورش و اخذ سوالات و کد کاربری سامانه دانش آموزی مدیران مدارس، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان تویسرکان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های همه جانبه و با بهره گیری از شیوه های پلیسی و علمی مشخص شد دو اکانت جعلی متفاوت با دو سیم کارت در برنامه شاد فعال بوده که پس از هماهنگی قضایی هر 2 فرد مالکین سیم کارت ها دستگیر و به پلیس فتا شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به بررسی مالکان سیم کارت ها گفت: با حضور مالکین سیم کارت ها در خصوص موضوع، از آنها تحقیق، که با پذیرش مسئولیت سیم کارت های ذکر شده بیان داشتند سیم کارت های مذکور در اختیار فرزندانشان که محصل و به سن قانونی نرسیده اند در برنامه شاد است.

سرهنگ نوری خاطرنشان کرد: با پذیرش بزه انتسابی و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به همراه متهمین به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل طراحی اکانت های جعلی برنامه شاد در تویسرکان دستگیر شدند

عوامل طراحی اکانت های جعلی برنامه شاد در تویسرکان دستگیر شدند